Estrelladom
Estrelladom
Don't go for second best, baby.
تولدت مبارک آیین-چان!
by 桃媛 Estrella on June 26, 2021、07:57 PM
۷ | ۰

 

お誕生日おめでとう!

به هجده سالگی خوش اومدی.

🎂 🎂 🎂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Alex Ai commented on June 26, 2021、08:34 PM

ایـــــــ.

ارن..

桃媛 Estrella در جوابت میگه: ارن😔💦
Alex Ai commented on June 26, 2021、08:36 PM

یه سوتی بزرگ دادم

فکر کردم وارد هیجده شدم ولی حساب کردم دیدم هیجده ام تموم میشه..

تروخدا ببین خودمم باورم نمیشه دارم بزرگ میشم یکی جلوی این روندو بگیره TT

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
منم اگه هر روز به خودم یادآوری نکنم که بیست سالمه احتمالا سنمو یادم میره. و برای منم غیرقابل باوره. این دوسال اخیر مخصوصا و از موقع شروع کرونا خییییییییلی همه چی داره زود میگذره :| به کجا چنین شتابان؟
ولی تو یادمه قبلا گفته بودی که هجده سالته :" دومین یا سومین بار که اومدم وبت. به علاوه مگه متولد ۲۰۰۳ نیستی؟ اگه آره که الان تازه وارد هجده شدی. جای نگرانی نیست. 🤭
Alex Ai commented on June 26, 2021、08:37 PM

هورییی گادد این خیلی خوبـــــه

جوتارو...وای

تولدت با پولنارف و جوسکه جبران میکنم دیر نه ساما آیشتروو

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
خوشحالم دوست داشتی! 3> (هوری گاد چه عکس العمل خوبیه 😂👏)
وای قسمت جوتاروش خیلی هول هولکی شد. افکتا هم روش اعمال نمیشدن بخاطر همینم خوب از آب درنیومد... از بقیش ولی راضی ام. میخاستم میز رو پر از شیرینی و نوشیدنی کنم البته، ولی نمیدونم حس کردم زیادی شلوغ میشه. همینجوریشم شلوغه آخه. هاها، بادکنکشو دیدی؟ میخواستم یه جوری درستش کنم انگار داره بادکنک رو میده دستت، ولی ایده ای نداشتم درباره اینکه چطوری پیاده اش کنم و رفرنس خوبی پیدا نکردم :( ولی لبخندشو ببین آخه... جوتاروی خندون اپریشییتبله.

آفرین به تو که میدونی کیا رو بیشتر از همه دوست دارم :)))))) تو به غیر از ارن دیگه کی رو خیلی دوست داشتی؟ جدا از هرچی قابلتو نداشت و اصلا چیزی که ارزش جبران کردن داشته باشه نیست. سوره دمو... اوتانوشیمی نی شته ماس🥺3> آرا، منم آیشترو xoxo
Alex Ai commented on June 26, 2021、08:39 PM

آخ جون این قالبه که الان کارکترای جوجو اشو میشناسم

ولی از کجا یادت بود؟؟ TT

桃媛 Estrella در جوابت میگه: یااااپ! میبینیییی؟ الان چندماهه میخوام اون یکی قالب رو کامل کنم؟ 🤣🤣🤣 آخر گفتم بذارم همین قدیمیه باشه. بهتر از هیچیه.
آفرین به تو :" آم پراد آو یو. به دیگو هم دقت کردی؟ اونی که کنارشه مامانشه یه وقت فکر نکنید دوست دختری چیزیه.

اوفوفو، وظیفمه یادم باشه. :p
Alex Ai commented on June 26, 2021、08:40 PM

هونتونی آریگاتونـــا

桃媛 Estrella در جوابت میگه: مای پلرژر! 3>
Alex Ai commented on June 27, 2021、08:51 PM

آره متولد 2003 عم و هیجده سالگیم پُر شد..و الان هنگ کردم که الان وارد هیجده شدم یا هیجده رو تموم کردم بلخره کدومش؟ و سال بعد نوزده ام تکمیل میشه یعنی؟ و اصن مهم نیس که کدومش چون من که هشت سالمه

اتفاقا خیلی قسمت جوتاروش رو دوس داشتم..چون روی پوستر ارن رو گذاشتی من فکر نمیکردم جوتارو هم باشه و سورپرایز شدم حقیقتش TT

وای جوتارو با لبخند و بادکنک ..کی داره گریه نمیکنه؟ چاقوم براش

ارن ..جوتارو.جوسکه..روهان..کاکیوئین..حقیقتا اوری بادی..همشون

و اینکه به طرز عجیبی مشخص بود اون مامانه دیگوعه TT و اینکه قراره حسابی کاناشی باشه انگار TT

من قالب قدیمی رو دوس دارم دی

桃媛 Estrella در جوابت میگه: نه نه... تازه وارد هجده شدی، دونت ووری. سال بعد هجده سالگیت تازه تموم میشه و وارد نوزده میشی. یاپ، مهمم نیست. منم دو سال بیشتر ندارم :0
ولی حالا که به ۲۰۰۳ اشاره شد... خواهر من دیروز برات یه ایمیل هم فرستادم چون گفتم شاید توی بیان نباشی و پستمو نبینی. بعد چند ساعت دیگه رفتم دیدم ارور داده که این آدرس وجود نداره و درواقع پیامم ارسال نشده. دوشته کانا...؟ o_o خوب شد پست کردما، اول قرار بود فقط برات ایمیل بفرستم.

اویا، خوشحالم جوتارو رو گذاشتم پس. :" اول یکم مردد بودم چون نمیومد به ویدیو. واقعا! ㅜㅜ چاقوی منم🔪
او کامیشامااااا جوسکهههه هم بینشونه... مای بوی. خوبه ارن رو میدونستم. بازم درباره لاوهات بهم بگو برای پروژه های بعدی p: چقدر کرکتر جوجو داش. وای روهان رو منم اوایل خییییییلیییییییییییی دوست داشتم. واقعا عاشقش بودم، هنوزم هستم البته ولی قبلا شدید بود. بیست و چهار ساعته به فکرش بودم. آه دلم تنگ شد برای اون دوران. کجای دایمند ایز آنبریکبلی الان؟ دَم، اگه کنکور و درس نبود کلی مزاحمت میشدم. میدونی چندساله منتظرم با یکی درباره اش حرف بزنم؟ پارتی که هم جوسکه هم جوتارو هم جوسف توشن... واقعا هم همونطور که گفتی godـه.

ثانکیو اونم دوستت داره :" 3>
Alex Ai commented on June 28, 2021、09:50 AM

اوکی حله پس

راستش این جیمیل قبلا وجود داشت ولی حالا نه یوهاهاه

نمیشه من علاقم به روهان از بین نره؟؟ قلبم درد میگیره اخه

وای بیا حتما هفته ی بعد راجع بهشون حرف بزنیمم TT منم خیلی دلم میخواد بشونم

سر 33 استاپ زدم

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
😔😔😔یه ایمیلی که وجود داره بهم بده خب...

چرا باید از بین بره؟ منم هنوز دوستش D: انشاءالله که قلبت دردنگیره حالا چه بره چه نره.
اوه جاهای حساسش بوده پس. بح بح ولی، به هایوی استار رسیدی ㅜㅜ

یاپ، حتما! امیدوارم کنکورتو بترکونی. چیکارا میکنی؟ استرس و اینا که نداری؟ گومن احوال پرسی نکردم :( اوگنکی دسکا داش؟ :"""
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷 commented on June 28, 2021、09:10 PM

تولد آی چان بوده؟؟؟T^T

عاااااا من چقدر دیر کردم :(

 تولدت مبارک آی T^Tنظراتشم بسته حیف نمی تونم برم تبریک بگم 

*پ. ن چقدر تولدش پر برکت بود تریلر چینسامن، پوستر اتک همه بعد تولدش امد D=*

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
اووو مااایییی! کجا بودی تو؟ دلم برات تنگ شده بود
هاها xD اشکالی نداره، همینجا بهش تبریک بگو. یاپ، تولدش مبارک!

آرههههه! واو😮🎉 به راستی که پربرکت بوده.
Alex Ai commented on June 29, 2021、12:07 AM

یه کوچولو دیگه صبر کنی یه چیز بهتر از ایمیل بهت میدم

روهان خوشگله خب TT

مرسی که حالمو میپرسی منم امیدوارم خوب باشی همیشه در کل برای کنکور هر دقیقه حالم یجوره..الان فقط ترجیح میدم پیش داوری رو بذارم کنار که اوکی شه..همه چیو میذارم برای بعدش

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
منتظر دسو p:
روهان محشره. مخصوصا توی انیمه پارت فور. توی آرت استایل جدید آراکی زیاد دوس ندارم ظاهرشو... ولی توی پارت فور خیلی خوشگله.

خیلی خیلی مرسی 3> تو هم همینطور
میفهمم... آره بهتره که زیاد بهش فکر نکنی و فقط به خودت باور داشته باشی. واتاشی وا شینجیته ایرو یو🥺💕 مطمئنم به خیر میگذره و نتیجه موردنظرت رو میگیری.
またね!内容終わったからうえに戻って。
I'm on the right track, baby I was born this way.