Estrelladom
Estrelladom
Don't go for second best, baby.
Hasegawa Langa.gif
by 桃媛 Estrella on February 23, 2021、02:59 AM
۳ | ۰

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

لانگا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Alex Ai commented on April 11, 2021、10:21 AM

هاسگاوا سانه کیوتمون TT

 گیف های زیبای این انیمه ی زیبااا TT

桃媛 Estrella در جوابت میگه: ثانکیو ثانکیو زیبایی از خودته 3> اوف تازه بغلشون توی اپیزود آخر رو نذاشتم :)))) وااااای چقدر خوووب بووووددد (جدی هم یوری آن آیس شد😂😂)
Alex Ai commented on April 11, 2021、10:29 AM

یعنی وووهاااااا

راضیم ازشون TT

هق

桃媛 Estrella در جوابت میگه: منم ㅜㅜ بچه هامون ㅜㅜ کیس آلردی خببببب... "من میخام تا ابد باهات اسکیت کنم" مور لایک "من میخام تا ابد باهات زندگی کنم" 😂😂
Alex Ai commented on April 11, 2021、10:37 AM

قبول نیس هرچی کاپل بود به نتیجه رسید ولی کوجیرو و کائورو هنوز میزدن تو کله ی هم TT

واقعا کیس آلردی خب وتف چتونه؟ یکی اون..یکیم "تو سگ من می مونی تاداشی"..اوکیع تاداشی خیلی کیوته ولی تراپیست نیاز داره XD

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
اوه راست میگی... اما حداقل فن سرویسشون کم نبود
وای آرههههههه فقط آدام و تاداشی😂😂😂 بی دی اس اممممممم
موافقم :))) البته مازو بودن بحثش پیچیده ست. ترجیح میدم نظری ندم
ولی لااقل آدام، آدم شد آخرش😂😂 مرتیکه وحشی (ولی خیلی دوسش دارم هیهیهی مستیمنستیمتسم)
Alex Ai commented on April 11, 2021、10:56 AM

ایــــــــــــــــــــــــــــــــه زِنزِن...من یه تئوری دارم علت اینجوری رفتار کردنای کائورو این نیس که کوجیرو اکسشه؟؟ احتمالا تا یه جایی باهم خیلی خوب و الان تبدیل به این اوضاع قارشمیش شدن

اویا..اویا اویا ..اویا اویا اویا (هاااااااه یوهاهاها)

جدی آدام, آدم شد؟؟ جدیی..جدیا..هوووووو لباس قسمت آخرش از پشت =)))

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آخه فن سرویسشون از رِنگا هم بیشتر بود حس میکنم... هرچند آره صد درصد کافی نبود :((
آی چان یور ا جینیس. این تئوریت تمام رفتاراشون و همچنین سفرای دو نفرشون به لس آنجلس و پاریس رو کاااملاااا توووجیهههه میکنهههههه
واو اصن کیف کردم بذار برات دست بزنم >>>> 👏👏👏
امیدوارم شده باشه :)) یا لااقل دیگه انقدر وحشی نباشه و اسکیتشو نکوبه رو صورتای مردم😂😂
وااااای بالاخرههههه یکی ب لباسش اشاره کرررردددد😂😂 عااالی بووود
Alex Ai commented on April 11, 2021、11:09 AM

نه فن سرویس رنگا بیشتر بود شوخی نکن..اونا کل انیمه فقط یه دعوا داشتن اونم بخاطر نگرانیه رکی بود..ولی اون دوتا چی TT

ووهاا یابههه..اورع مو تنسای دس...دِشووو؟؟ حتما بعد اینکه ادام ولشون کرد قرار میذاشتن بعد پاریس بهم زدن و تصمیم گرفتن مثه دوتا ادم عادی همو ببینن ولی کائورو نمیتونه جلوی خودشو بگیره که دوس پسره قبلیشو تبدیل به خاکه زیر پاش نکنه؟؟

وایییییییییی خیلی خنده دار بود این..ادام لطفا هرکاری میکنی و هر بلایی میخوای سر تاداشی بیاری بیار ولی اسکیتو نکوب تو صورته مردم..چون فکر کنم بیشتر درد داره

نایس دیزاین

من یبار گفتم تاداشی اوکه ی خودساخته اس؟؟  حرفمو پس میگیرم داداشمون به جمله ای بند بود..بای XD

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آره راست میگی... ولی خب جو یه بار چری رو برایدال بغل کرد لااقل :( گنکی داشته :(✨
های کانزن نا آنیمه تنسای😂🧡
منم یقین دارم که دیت میکردن. نه نمیتونه چون هنوزم... بهش حس داره...؟ 😔 و این تبدیل ب خاک زیر پاش کردن یجور ابراز محبته شاید 😔✨ چری است دیگر...
احسنت :)) بخدا نمیفهمم چرا انقدر وحشیه... اِس هم که قانون نداره که :))) آدام همش مردمو کتک میزنه هیچکس هیچی بهش نمیگه😂😂
یییسسسسس بِری نایسسسسس (وقتی انقدر ویبی که انگلیسی رو هم با لهجه ژاپنی حرف میزنی)
آره یادمهههه😂😂😂 من جر...
😂😂😂😂😂
Alex Ai commented on April 11, 2021、11:37 AM

چراا باید همون یه دونه امیدوارم کنهه یهغصشسلذذ (گریه کردن تا فردا)

صرفا نمیخاد حالیش کنه تو یه گوریل بدبخت بودی که لیاقتمو نداشتی واسه همین باهات کات کردم و الانم دس از گوریل بدبخت بودنت بر نمیداری که دلم خوش شه؟ اوکی فاین نمیخام بیشتر از این فسفر بسوزونم....ضتصشلعنیلرس

همش مردمو کتک میزنه ..وای خدا XD

بری نایسووو (سنپایی )

اتفاقات بعد از اون جمله ی ادام سانسور شدن ظاهرا..یعنی باور کنم تیم سازنده چیزی تو چنته داشت و رو نکرد

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
😂😂منم میام باهات تا فردا گریه... واقعا نانده... لانگا و رکی واقعا میتونستن کنن باشن :( یجورایی مثل رین و هارو میمونن
وای گوریل بدبختتتتتت منننن جرررررر :))) یاد اون آخرا افتادم که با جوهر رو چشماش میکشید... لرد چری فازش چیه واقعا واتاشی زنزن واکاناااای دس کدوووو (میخام عکسشو آپلود کنم آپلود نمیشههههه. سرعت نتم باهام همکاری نمیکنه)
های سوشته اسکیتو وا بری نایسو نا آنیمه دس (دیدی تو انیمه ها خارجیا چطوری حرف میزنن؟ با اون لهجه بخون😂)
آره مجبور شدن سانسور کنن که بچه فرندلی باشه :))) وگرنه هممون میدونیم پشت پرده چه اتفاقاتی افتاده
Alex Ai commented on April 11, 2021、11:57 AM

واقعا یه نموره رسمی تر میخاستمم...TT اوکی ولی برای رنگا خوشحالم

اره اره همون..تا آخرین اسکرین تایمشونم داشتن کله ی همو میکندن TT

دایجبو دایجبو

یعنی من هر دفعه اون لحجه رو میشنوم XDD

یا برعکسش وقتی یه کارکتر با وویس اکتر ژاپنی و خییلی "اوجی ساما میتای نی" انگلیسی حرف میزنه XD

آره..یکی بهم بگه منظور تاداشی وقت رکی از دیدن لاو هتل پنیک کرد, گفت:"اولین بارته؟" چی بود؟؟

مرد حسابی واقعا...واقعااااا..محضه رضای...هووف

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
منم :(( بغلی که میخواستم رو هم تحویلم دادن و دیگه الان میتونم در آرامش سرمو روی زمین بذارم و چشمامو ببندم و... بمیرم :" جاس کیدین البته
میگم که چری اینطوری علاقشو ابراز میکنه🤣🤣

واو... انقدر ذوق میکنم میبینم یکی متوجه میشه چی میگم😂😂🧡 خیلیم عالی😂😂 نگووووو... اونم دوس! هردوشون بامزن

وای هموووون چرا تاداشی و آدام اینطوری اننننن؟؟؟؟
واااقعااااا :)))) یکی به منم بگه که وقتی یکی یه آدم از هوش رفته پیدا میکنه میبرتش لاو هتل؟؟؟ میبی ترای بیمارستان؟؟؟ 😂😂

خواهر من با اجازت برم چرت بزنم. خیلی خوشحال شدم بعد مدت ها حرف زدیم🥺3> تیک کر xoxo
Alex Ai commented on April 11, 2021、12:06 PM

یه سوال سخت میپرسم جواب بده کدوم راک استار تو جوونی هاش, یه الهه بوده؟

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
الحق ک سخته... الان مغزم از کار افتاده از بیخوابی ولی نمیدونم شاید جون جت؟
اگه مرد هم حسابه دفنتلی دیوید بووی... ㅜㅜㅜㅜ
Alex Ai commented on April 11, 2021、12:11 PM

نه نمیر..یا باهم میمیریم

 

منم همینطور ذوق فول میشم

نه یعنی قبلا با کی اونجا بوده XD

منم میخام برم چرت بزنم TT

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
یاد دازای افتادم😂😂 یکی رو میخاست که بره باهاش خودکشی... دور از جونمون البته
آره فهمیدم کلا everything wrongـه با اون صحنه لاو هتل
:) خوش چرتیده باشی
Alex Ai commented on April 11, 2021、02:58 PM

دیوید بووی رو فقط عکساشو دیده بودم ..جون جت هم الان سرچ زدم..حقیقتا نایس

ولی اگه یکم بیاییم سمته ژاپن...این آقا رو میشناختی؟؟

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
چه آقای زیبا و شهلایی... اول فک کردم خانمه :)))
نمیشناختم ولی الان شناختمممممم (هاهاها)
هاید از l'arc en ciel
ب علاوه که به به میبینم که تو فاز بندای ژاپنی قدیمی هم هستی🥺🧡 منم کم کم باید شروع کنم به آهنگاشون رو گوش دادن
Alex Ai commented on April 11, 2021、10:49 PM

دیشب پینترستو خفه کردم با این آقای شهلا..البته الان 52 سالشه ولی تروخدا نگاه کن

اونا اون دوره چهل میلیون نسخه میفروختن از اهنگاشون

یعس هاید.

راستش چند وقته گهگداری چیزای خوبی از ویژوال کی پیدا میکنم ..یعنی اهنگاشونو واقعا نشنیدم و دنبالش نرفتم

ناکاموتو یوتای 25 ساله ی انسیتی , مسبب این آشنایی ها بود, امسال یه برنامه رادیویی داشت که توش اهنگای همین بند larc en ciel رو معرفی میکرد علاوه بر چیزای دیگه. توی فالویینگای اینستاشم میاوی رو پیدا کردم (میاوی هم دور و بر 40 سالشه و توی فیلم انجلینا جولی به اسم unbroken و مالیفیسنت2 هم بازی کرده..و انجلینا گفته که فنشه...)

خلاصه که خوشحالم اگه تو هم باشی, چون بچه های الان این سبکی پسند نیستن ولی خوبه که هاید و این دوستان به چشمشون خورده باشه و با این قضیه غریبه نباشن

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
حق داری :))) والا براساس چیزی که من دیدم مردم آسیای شرقی معمولا پنجاه سالگیشونم خوشگله.
آو بند پاپیلری هم بودن پس؟ بح بح... باید برم سراغشون.
من اتفاقا قبلا خیلی تو فاز اوشاره کی بودم. بند آن-کافه هم موردعلاقم بود. الان بیشتر جی راک و متال و هرچیزی که از طریق انیمه باهاش آشنا شده باشم گوش میدم.
واو... نانکا اونمه نو دِئای ته یاتسو؟ 😂🧡 آره میاوی رو میشناسممممم! اصلا بهش نمیاد... جوون تر میزنه. نمیدونستم آنجلینا فنشه :))) چه کاوایی.

آره. البته مسئله بیشتر از اینکه پسندیدن و نپسندیدن سبکش باشه به نظرم تعصب الکی و اطلاعات غلطیه که دارن. مثلا یکی از دلایلی که سراغ رسانه های قدیمی نمیرن اینه که فکر میکنن بی کیفیت و حوصله سربرن. درصورتی که اصلا اینطور نیست. هرچند بحث سلیقه و نظر شخصی هم مطرحه.
بخدا که مای پلژر! و من خوشحال تر :)) من خودم علاوه بر آهنگای ژاپنی، کلاسیکال راک ان رول گوش میدم. خیلیم تو فاز موسیقی دهه هفتاد-هشتاد-نود میلادی ام. دهه پنجاه و شصت هم گوش میدم ولی کمتر. متاسفانه هنوز فرصت نشده برم سراغ بندای ژاپنیِ اون دوره ولی با غربیاشون آشنایی خوبی دارم میشه گفت.
سلیقت توی موسیقی نمیدونم دقیقا چطوریه که آهنگ پیشنهاد بدم :( اگه شما چیزی داری برای ریکامند کردن که دوزو دوزو
Alex Ai commented on April 13, 2021、09:33 AM

حالا این دوسته عزیزمون به نسبت پنجاه سالگیش اونقدم بزنم به تخته پیر نشد..ولی خب جوونی بر نمیگرده XD

تو ژاپن و این مسائل آره

هیچی راجع به اوشاره کی نمیدونم ولی استایله ناز و پاستیلی ای داشتن (یا دارن؟)

اوو دارم یه سرچ سرسری نگاه میکنم جالبه..نمیدونستم همچین چیزی هم وجود داره

الان منم اهنگای انیمه..وان اوکی راک..ورژن ژاپنی بعضی آهنگای کیپاپ..اوتایته اینا گوش میدم (اکثرا eve , sou این داستانا)

میاوی هم خیلی ناز بود TT و هست XD

آره اون جوون مونده

 

طبیعیه که پیگیر چیزای جدید باشه آدم..ولی من با یکی که بیشتر از خودم آشنایی داشته باشه خوشم میاد ازش یاد بگیرم الان مثلا نمیدونستم اوشاره کی هم وجود داره و امروز فهمیدم

 

ووهااا سوگههه خوشبحالت...اینهمه دانش قبلی از موسیقی داری اونم کلاسیکال راک اند رول..(و من که کل دانش قبلیم تو موسیقی, صرفا کیپاپ بوده TT)

من ریکامند کنم؟؟؟ من این ]چهار تا رو میگم که میانگینشون سلیقه امو نشون بده:

Eve leo

dir en grey - ranunculus

one ok rock - we are

sasanomaly -sei

کلا راک های کلاسیکو امتحان نکردم میدونی..آهنگای خود هاید و گروهشم گوش ندادم..بیشترین چیزی که از ژاپن گوش دادم هم یجور انعکاس و الهام نسل جدیدشون از همون آهنگای قدیمیشون میشه گفت , هست

حتما بهم پیشنهاد بده

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آره میگم که آسیاییا واقعا خوب میمونن. صدالبته xD ولی بازم شهلامهلا تشریف دارن
داشتن *گریه کردن*
که اینطور~ وای الان گفتی یادم افتاد که ووکالوید و اوتایته رو جا انداختم! عاشق گومی ام مخصوصا. از اوتایته هم رئول، کورونکو و آنکو رو خیلی دوست دارم

آره طبیعیه منم کسی رو شیم نمیکنم فقط به نظرم باید یکم بیشتر ذهنشون رو باز کنن تو این مورد. بازم هیچ اجباری نیست البته.
یپ منم همینطور... من از طریق یه فورِم انیمه ای با اوشاره کی آشنا شدم. یعنی قبلش میدونستم ویژوال کی وجود داره ولی ساب ژانراشو بلد نبودم. فک کنم ۲۰۱۳ بود؟ یادمه خیلی بچه بودم. یه بنده خدایی عکس میکوی آن کافه روی پروفایلش بود منم وقتی دیدمش با خودم گفتم "وااااییییی چه دختر نازییییی" بعد فهمیدم پسره و حتی بیشتر جذبش شدم :))) و کم کم شروع کردم به آهنگاشون رو گوش دادن و استایلشونم که از همون اول خیلی دوست داشتم.
نه بابا سوگویی از خودتونه من فقط یه راک ان رول نردم همین >< 3> به علاوه تو کیپاپ دوس داشتی منم اگر راک دوس نداشتم که نمیرفتم سراغش. هیچ موسیقی ای به موسیقی دیگه ای برتری نداره تنها چیزی که مهمه لذت بردن و ارتباط برقرار کردن باهاشه.
بح بح چه آهنگای شهلا مهلایی🥺💕 شخصا رینانکیلس رو خیلی خوشم اومد. اگه آهنگایی که تو وبت گذاشتی رو هم حساب کنیم تقریبا میشه گفت متوجه شدم سلیقت چطوریه
سوکا. خود منم راک ژاپنی فقط مدرنشو گوش دادم تاحالا :( یعنی یه دو سه تا آلبومی از دهه هشتاد نود گوش دادم ولی فقط درهمون حد.
های~ میام وبت میدم. باید نگاه کنم ببینم چی دارم...
Alex Ai commented on April 14, 2021、08:44 AM

اوکی گومی, آنکو  رو میشناسم..کورنکو و رئول هم گوش ندادم ولی آشناترن برام.

ووهاا 2013...قدمت داری اصن..عکساشو داری؟؟ کلا هرچی داشتی یه روزی بفرست برام

این مسئله ی برتری نداشتنو خیلی قبول دارم دمن

مخصوصا یه دختره هست همین اهنگو کاور کرده اون هزاربار گوش دادم شاید

حالا سلیقه ام چطور مطوراعه؟

باز همین که گوش دادی میدونی یعنی چی

اها بعد یه چیزی من اصلا اهنگای ژاپنی رو راحت گیر نمیارم..یعنی فقط یوتیوب میرم که خب البوما اینا رو از کجا میاری؟

آریگاتوو..منتظرممم یه روزی معرفی کنی بهم

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
یکی از کاورای موردعلاقم از رئول hibikase هست اگه خواستی گوش کن (دراصل میکو خونده ولی لیریکاش رو خود رئول نوشته)
آی نو رایت؟ سلیقت کاواییه دقیقا مثل خودت (▰˘◡˘▰)

بلی من قدمت باستانی دارم😂 این شما و این میکو >> x x x
چشم... من البته جوگیرم بهم رو ندید... :)))
3> 3> 3> معلومه که گوش دادم وظیفم بود

برای آهنگای انیمه ای چه اپنینگ چه اندینگ چه اوریجینال ساندترک اینجا خوبه. خدا دوستی که بهم معرفی کردش رو واقعا خیر بده! برای سایر آهنگای ژاپنی هم اینجا و همینطور اینجا خوبن. اگرم چیزی که میخاستی رو توی این سایتا پیدا نکردی اسم آلبوم یا سینگل موردنظرت رو توی نوار سرچ گوگل بنویس و به آخرش zip. یا rar. اضافه کن. فاصله هم مهم نیست فوقش مشکل داشت گوگل خودش درست میکنه. من معمولا آهنگامو اینطوری پیدا میکنم.
های اوتانوشیمی نی شته ヾ(❀╹◡╹)ノ~
Alex Ai commented on April 14, 2021、09:59 AM

ویت من گفتم میشناسمشون...نهه اشتباه تایپی بود نمیشناسمشون

رئول نوشته میکو خونده سوگهه (هاتسونه میکو دیگه؟)

از کی تصمیم گرفتین که به من بگین کاوایی

 

آراا کاواییی ناا..میکوچان کاوایی نا

جوگیر تر از من؟؟

آریگاتو

 

سایت اولی عالیه بقیه هارو هم باید فیلترشکن برم

اصن نمیدونم که دنبال چه اهنگی میگردم آخه XD

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
از همون موقعی که به کاوایی بودنت پی بردیم xD🧡

گومی که ووکالویده. همونی ک موهاش سبزه. صداش برام از همه ووکالویدا قشنگ تره
آنکو هم un:c نوشته میشه. اینم صداشو خیلی دوس دارم
آره همون هاتسونه میکو. رئول هم کاورش کرده البته.

میکو خیلی کاواییه واقن... حالا اون عکسی که اون بنده خدا پروفایلش بود رو ندارم توی نت هم گشتم پیداش نکردم :( ولی واقن عین دخترا بود
آره هیکاری نو آکاری عاااالیهههه. xD گود لاک ویث یور جرنی
Alex Ai commented on April 14, 2021、10:53 AM

این قضیه رو همینجا فیصله بدیم بره

 

صدا مافومافو چی پسسسسس؟؟

سوکا سوکا

دایجبو کاوایی دسوو

آریگاتوو ناا

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
اوکی اگه خوشت نمیاد که اوکی😂🧡
مافومافو صداش خیییییییییییلی کاواییه اونم دوس دارم
Alex Ai commented on April 15, 2021、09:44 PM

منظورم از فیصله دادن, این جریان کیوت و اینا بودا

 

گومی ووکالیدهه اهاا اصن حواسم نبود که گفتی ووکالیده..دِ صداش چه جوریه اصن؟؟ xD

انکو توی یوتیوب فعالیت داره؟؟

بین صداهای واقعی , کدوم قشنگتره؟؟ من سر هیچ صدایی به اندازه مافو فکم نیفتاد

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آره میدونم منم گفتم اگر دوست نداری نمیگیم دیگه 😔

نمونه صدای گومی رو میتونی اینجا بشنوی
و اوه راستی... اگه یه چیز کیوت و سوپر فان درعین حال اکشن میخای اینو از دست ندههههه. همه دوستامو باهاش سابیدم گفتم به تو هم نشون بدم. عالیه ㅜㅜ
چرا داره، اینم لینک چنلش D: اتفاقا یکی از کاورای موردعلاقم ازش همین tenso distressـه که دادم
نمیدونم انتخاب واقعا سخته من کلا همه نوع صدای ژاپنی رو دوس دارم... مافوفامو ک جای خودش. صدای آراکی رو هم دوس دارم قبلا چندتا کاور ووکالوید ازش شنیده بودم (burning بسی شهلا بود یام یام)
Alex Ai commented on April 16, 2021、10:51 AM

واستاا دارم اینو گوش میدم گومی احیانا VILLAN رو نخونده؟؟ اگه همونه که من به نسبت بقیه عاشق همون شده بودم..اگه هم اون نیست, این واقعا صداش باحالهه خیلی باحال..اون یکی ویدیو هم فان

باید برم سراغه چنلش

ووی منم همینم SOU خیلی دوس دارم مخصوصا بچه ی نازیه

اراکی نیز نمیشناسم

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
ویلن کی دی ای؟ اینو میگی؟ اگه آره که بح بح تو هم صداشو اپریشییت میکنی که🥺3> عالیه آهنگش خیلی دوستش
از سو فکر کنم چیزی گوش نکردم :( باید چک کنم
Alex Ai commented on April 16, 2021、07:44 PM

اشتباه کردم TT گومناسای..اون یکی دیگه بود (اصن شاید ووکالیدم نبود؟ )نمدونم دمو اینیم که فرستادی عالی بود

یه دونه توی وبم هست CLEAR AND SUNNY

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
هاها اوکیه xD🧡
واو اون؟ گوش کردم خیلی شهلا بود. صداشو زیاد یادم نیست باید دوباره گوش کنم.
Alex Ai commented on April 19, 2021、09:13 AM

نایسو

桃媛 Estrella در جوابت میگه: ب قول جوسف:
Alex Ai commented on April 27, 2021、01:15 PM

نه سامانی آیتای TT

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آرا کاکویی (کاوایی ک نمیذاری بگیم...)
نه سان وا کوکونی ایماس (▰˘◡˘▰) 3>
*هاگیدنت* منم همینطور :( گومنه چند روز نبودم
Alex Ai commented on April 29, 2021、10:16 AM

اعه راستی من الان رسیدم به جوزف

دایجبو دایجبو

نه سااان 😢😢

یععس ولی از اینکه دوباره هستی آریگاتو.. ناا

هرچند من اتقد حرف میزنم خسته میشی و به استراحت نیاز داری TT ولی مرسسسی دیععه

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
بحححح بحححح
من جوسف رو انقدر دوس🥺3> (با سیزار نشیپ؟ خیلی عاشق همن...)

ایموووتوووو چااااانننن
و من دوباره غیب شدم... گومن اصلا حوصله هیچی ندارم این روزا
xD نخیرشم اصلا اینطور نیست. اگرم پرحرفی میکردی که نمیکنی، بازم کلی استقبال میکردم. به علاوه خودمم خیلی پرحرفم
خاهش میکنم xD💛
Alex Ai commented on May 3, 2021、10:16 AM

منم انقد خوشم میاد ازش وای(یه چیزایی به ذهنم خطور کرده بود ولی چون کلن تو کفه اون لیسالیساعه بودم دیگه حواسم از بقیه چیزا پرت شد.. پی نوشت:آره آره میدونم مامانشه) 

 

نه ساماا

حوصله ی منو؟؟ عا دایجبوو

یوکاادااا.. اریگاتو نا

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
لیسا لیسا عالیه واقعا. من به عنوان یه فیمیل کرکتر خیلی باهاش کیف کردم هرچند میتونست خیلی بهتر از اینا باشه ولی بازم بشدت وجودش رو اپریشییت میکنم. مخصوصا که مانگاش پابلیشه دهه هشتاد میلادیه و نقش زنا توی مانگاهای اون موقع، ...نگم بهتره. *انگشت اشاره ام رو به درگن بال و کپتن تسوباسا میگیرم*
خیلی ضایه بود منم از همون اول میدونستم مامان جوسفه :)))

نخیر منظورم از حوصله تو نبودی :| اصلا آیا میدانستی تنها کسی که توی بیان بهش سر میزنم تویی؟ واقعا حقمه اگه کسی بخواد باهام قهر کنه یا هرچی
آهاها xD حالا امیدوارم منم اونقدری حرف نزنم که نیاز باشه بعدش چند روز بهت استراحت بدم؟ من توی دنیای واقعی آدم ساکتی ام میام اینجا حسابی سکوتمو جبران میکنم
Alex Ai commented on May 3, 2021、10:16 AM

منتظر روزیم که تو جوجو اساسیییی شیپ کنم و اون روز دور نخواهد بود

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
واو منم کنجکاوم بدونم کیا رو میشیپی :))) خودم درحال حاضر نارانچا x فوگو و جانی x دیگو بزرگ ترین شیپامن
(فکر کنم دیگه شناخته باشیم بدونی اکثر شیپایی که میزنم برخلاف الگوی رایجیه که بقیه دنبال میکنن... خلاصه که اذیتم نکنید گناه دارم ⁄(⁄ ⁄ ̄⁄⁄ ̄⁄ ⁄)⁄)
Alex Ai commented on May 4, 2021、04:34 PM

نه برای خودم اسپویل کردم که مامانه جوسفه من اونقد باهوش نبودم..من حتی فکر میکردم نسل بعدی بچه ی لیسالیسا و جوسف خواهد بود

نقش زن ها اون موقع چطوری بود؟

 

وااوو از این قضیه بسیار مفتخرم نه ساما..و از اینکه جای اونا نیستمم خوشحالم

اینو به من نگو من همیشه مشتاق ترینم نیازی به استراحت ندارم

چون ادما هرچقدر ساکت باشنم برای چیزای موردعلاقشون مشتاق به صحبت کردنن و این عالیههه

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آها xD خیلیم باهوشی حرف نباشه. وای جررررر!!! بچه های لیسا لیسا و جوسففففففف؟؟؟؟
شت خاهر پاره شدم😂😂😂😂
نقششون خب... چیزی به جز فن سرویس و سایه میل کرکترا بودن نبوده دیگه

اوفوفو. بله دیگه گفتم درجریان باشی
خب خوب شد اینو گفتی چون خیالم راحت شد. همین الان میرم طومار جوجویی بنویسم اصلا😔💦
آره دقیقا... خیلی قبولش دارم اینو
Alex Ai commented on May 4, 2021、04:37 PM

من یه طومار از شیپای اصلی و فرعی جوجو و همه چی میخواام

یه سرچ زدم و نارنچا و فوگو..عااقاااا میشه من از پارت دو بپرم روی پارت پنج؟؟ تروخداا کارکترای پارت پنجن خیلی ملوسننن شسغذریشئبظ

و جانی و دیگو هم خیلی بهم میان با اینکه هنوز انیمه نشده ..(درسته دیگه؟)

شیپای معمول فندوم چیه؟ اینایی که تو شیپ میکنی معقولانه به نظر میاد که معمول باشع بین ملت..یعنی نیست؟

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
هووونتووووو؟؟؟؟ طومار درباره شیپای جوجووووو؟ اوکی فکر کنم از ذوق و خوشحالی مغزم رد داد
البته خب اسپویل هست بینشون نمیدونم با چه اندازه اسپویل اوکی ای
منم وقتی اولای جوجو بودم دقیقا همین حس تورو داشتم. میخاستم فقط زودتر برسم به پنج چون واقعا همونطور که خودت گفتی همه شدیدا توش ملوووسسسننننن آآآآآهههههه
آره میبینی چقدر بهم میان؟ بهترینن. آره پارت هفته *گریه کردن* من عاشق استیل بال رانم
نه از نظر اوکه سمه ای منظورم بود وگرنه نارا و فوگو رو خیلیا دیدم شیپ میکنن. جانی رو هم بیشتر با جایرو میشیپن ولی با دیگو هم دیدم. ولی حالا که بهش اشاره کردی باید بگم آره، شیپای غیر معمولم دارم :))) یکیش جوسف و پولنارف... هعی چرا کسی نمیفهمه چقدر این دوتا بهم میان آخه😔 یا جورنو و جوسکه... (کلا هرچی کرکتر تو جوجو هست و نیست رو با جوسکه میشیپم :| به جون خودم دست من نیست خودش با همه شیپ میشهههههه کمممککککک)
Alex Ai commented on May 5, 2021、02:10 AM

ایم بیدار خلاصه


桃媛 Estrella در جوابت میگه:
ㅜㅜ آآآهههه گومنه باید میومدم سر میزدم
ولی تا ساعت دو بیدار نمووونننن چیزی به امتحانای ترم نمونده و کنکورم هست این وسط
Alex Ai commented on May 5, 2021、02:40 PM

با فامیلمون بیدار می مونیم درس میخونیم و هماهنگ میکنیم و اینا

برعکس چیزی به کنکور نمونده و وسطش امتحانای ترمم هست

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
سلام ب روی ماهت خاهر
آها خب پس اینطوریه... ای بابا :|
Alex Ai commented on May 5, 2021、02:42 PM

اسپویل هست؟ وای نههه

و الان اگه زودتر برسم به پنج زندگیم نابود میشه ..حس میکنم XD

کارکترای پارت هفت خیلی خوشگلن

عاوو از اون نظر..پولنارف کیه؟ رسیدم بهش؟ نرسیدم؟

وایی چ گوگولی با همه شیپ میشه

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
یه سری جاها آره... *آه کشیدن* بیخیالش
:))) آره بذار از شر درس و کنکور راحت شی بعد برو سراغش که زندگیتم نابود نشه
خیلی بیش از حد...
نه پولنارف کرکتر پارت سومه🤣🤣3>
Alex Ai commented on May 5, 2021、02:51 PM

هیی زندگیی

لعنت به همه چی که من نمیتونم جوجو ببینم *البته همین الان دارم قسمت 19 رو میبینم ولی خب*

تا ساعت چهار که میرم بیرون میخوام یکم ببینمش بعدش بیام خونه بخونم هیییح

اوه که اینطور

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
تموم میشه اینم😔🧡 دیگه چیزی هم نمونده
آه دلم برای بتل تندنسی تنگ شده. :((((موفق باشی آی چان. گانباته (๑•̀ㅂ•́)و✧
またね!内容終わったからうえに戻って。
I'm on the right track, baby I was born this way.