Estrelladom
Estrelladom
Don't go for second best, baby.
تولدت مبارک جوسف!
by 桃媛 Estrella on September 27, 2021、09:25 PM
۳ | ۰

جوسف جوستار


次にお前は「お誕生日おめでとうジョセフ」という

امروز تولد بوچاراتی هم هست! تولدش مبارک!! 🎂🎉

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Maglonya ~♡ commented on September 27, 2021、10:55 PM

آرا-

اینجارو کی باز کردی من ندیدم(": دلم تنگ شده بود3/>

+

اوتانجوبی^-^

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
سلام مائو چان! منم دلم تنگ شده. شرمنده سر نمیزنم، سر فرصت حتما میام نظر میدم.
وبمم خیلی وقته بازه :D ولی فعالیتی توش ندارم😂

اومدتوووو 3>
Alex Ai commented on September 27, 2021、11:11 PM

اوه مااای گاااد

桃媛 Estrella در جوابت میگه: پرفکت ری اکشن😂👏🏻
Chaqar commented on November 19, 2021、04:48 AM

به بهههه وب نو مبارک 

*پاک کردن تار عنکبوت ها*

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه: مرسی مرسی :)) 3>
Alex Ai commented on December 15, 2021、01:23 AM

نصف شبی نمیتونستم بهت فکر نکنم😩😩

پس این نارانچا و این یکی نارانچا رو یه بار دیگه ببین و یه عالمه خوب باش *_

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
واواوا مرسی که به یادمی ( ˘ ³˘)♥️ چه جالب که الانم نصف شبه.
مشیمشتسمتیمسنتی نارانچا بست بوی🤒 وای همه شاتای ویدیو دومیه یه زمانی پروفایل من بودن😂😂 ثنکس یه عالمه خوب شدم! 😂3> تو خوبی؟ چه خبرا؟
+آی چان یه سوال: نارانچای کاکویی رو ترجیح میدی یا نارانچای کاوایی؟
Alex Ai commented on December 26, 2021、01:45 PM

تبریک کریسمس..

گنکی‌شیته نِ

桃媛 Estrella در جوابت میگه: مری کریسمسسسسس!🎄 مرسی تو هم همینطور xo
Alex Ai commented on December 28, 2021、02:25 PM

مرسی که به یادمی؟؟شوخی میکنی دیگه..ن..بگو شوخی میکنی😢😭

واایی من کلی انگیزه گرفتم که ادیت سیو کنم‌.چون میدونم خیلی دوس داری..ممکنه تکراری باشن ولی میفرستم من همه چی در مورد جوجو رو دوس دارم و تکرار مکررات رو بیشتر..

اعههه این چه سوالیه..کاکویی یا کاوایی؟؟باعث شد بهونه بگیرممم..جدی موری..خب اگه بخوام بگم کاکووایی؟..اوم سو..کاکو وایی..

مطمئنا به خاطر اینکه نارانچا هم کاکوییه هم کاوایی، قلبمونو داره..ناح؟

桃媛 Estrella در جوابت میگه: ایا ایا فقط اپریشییشن خودم رو نشون دادم. قلب خودمم میشکست اگر یه ماه غیبم میزد و میفهمیدم که دوستام تو اون یه ماه حتی یه بارم به فکرم نیفتادن یو نو؟ 😔
فوفوفو اورشی. دایجوبو من اصلا تیک تاک نمیرم چون میدونم تو به جای من میری و اگه به چیز شهلایی برخوردی نشونم میدی. منم همینطور... جوجو تکراریشم مثل جدیدش جذابه ¯\_(ツ)_/¯

توقع نداشتم همچین جواب عالی ای تحویلم بدی. ساسوگا آی چان. کاکووایی... آه اصن... ممموووااااه. 10/10.
دقیقا منم یکی از دلایلی که نارانچا رو خیلی دوست دارم اینه که ترکیبی از کاوایی و کاکوییه.
شخصا به نظرم آدمایی که نارانچا رو صرفا کاوایی و "دخترونه" میبینن شخصیتش رو به هیچ وجه درک نکردن. یا اصلا پارت فایو رو درست ندیدن/نخوندن.
Alex Ai commented on January 4, 2022、01:31 AM

منی که اینجا هر دقیقه صفحه رو رفرش میکنم که کامنت یا جواب کامنتای تو رو ببینم جدی 🥲🤧

فومو فومو کلی چیزای شهلا دارم هاهاه

واوو عالییی بودد؟؟اورشیی آریگاتوو

اصن به ذهنم نرسید که نارانچا دخترونه اس...من بدون توجه به جنسیتش گفتم کاکو وایی ..همونجور ک در جریانی😅

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
باتشکر از تویی که تنها بازدید کننده وبمی😂3>
سو سو! مایکا رو میشناسی؟ یوزرنیمش توی تیک‌تاک مای چان بود فکر کنم یا یه همچین چیزی... ویدیوهای جوجوش رو دوست دارم. دختر باحالیه کلا.
اوه واقعاااا؟ اولین باره میشنوم یکی میگه حتی به ذهنش نرسیده که نارا دخترونه‌س😭 اااحححح بیا بغلت کنم اصلا😭 خسته شدم از بس مردم درباره جنسیتش شوخی میکنن
Alex Ai commented on January 11, 2022、12:38 AM

این دختره که میگی کاسپلیره یا ادیت میذاره؟؟

اصن واقعا با چه منطقی نارا دخترونه اس؟؟ دختر پسر نداره که ولم کنید قلبم برا این بچه اس

اووو نه ساما منو جدی میگیره باح باح

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
کازپلیره و دنس کی پاپ کاور میکنه و درکل آدم فانیه
با منطق اینکه از نظر فیزیکی کوچولوعه لابد، چمیدونم😐
من کی تو رو جدی نگرفتم؟ 😮
またね!内容終わったからうえに戻って。
I'm on the right track, baby I was born this way.