Estrelladom
Estrelladom
Don't go for second best, baby.
?How is it going
by 桃媛 Estrella on November 8, 2023、03:27 AM
۱ | ۰

سلام بعد از ۲ سال (واو).

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Brilli .Shr commented on November 8, 2023、08:47 AM

بعد از دو سال :))))) دلتنگت بودم. خوشحالم اومدییی

桃媛 Estrella در جوابت میگه: سحرررر خوبیییی؟ منم دلم برات تنگ شده
درواقع قصد برگشت نداشتم فقط میخواستم وبلاگ بیچاره یه آپدیتی بشه بعد دو سال
ولی میبینم که هنوز همه فعالن اینجا، شاید به خاطر تو برگشتم xx
Brilli .Shr commented on November 10, 2023、01:24 PM

جسثممثثمث من که هستم کلا، هر ماه یه پست میذارم ته فعالیتمه.

به خاطر من؟ ای ااینثجثجصجثثT_T♡

またね!内容終わったからうえに戻って。
I'm on the right track, baby I was born this way.