Estrelladom
Estrelladom
Don't go for second best, baby.
rohan is me
by 桃媛 Estrella on June 27, 2021、06:29 PM
۷ | ۰

جوسکه جوسکه جوسکه روهان

@rj___lm on twitter

God bless Rojou (and not Jouro :o) shippers.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Alex Ai commented on June 27, 2021、08:26 PM

هیچکس:

جوسکه:*با میزان بی نهایتی از تو دل برویی  وجود داره*

روهان: ازت متنفرم پسره ی فوضول

این ور شیپرا و غیرشیپرا:*اصوات عجیب غریب*

من خوشحال از اینکه نه ساما داره پست میذاره:*اصوات عجیب غریب تر*

من:*همچنان عذاب وجدان برای پنج دقیقه انلاین شدن*

 

桃媛 Estrella در جوابت میگه: مرسی که پستای بی محتوای منو نوتیس میکنی😂😂 وبم خیلی خالیه بخاطر همینم با خودم گفتم هر از گاهی بد نیست چیزای کیوتی که درطول روز بهشون برمیخورم رو پست کنم.

میزان بی نهایتی از تو دل برویی ایندید! یاد این عکس افتادم. خیلی راست میگه :O
*اصواتی عجیب غریب تر از اصوات عجیب غریب همه تون در آوردن* اوه! راستی عجیب غریب خودش جوجو رفرنس بود، هاها.
آره... واو، چیزی به کنکور نمونده واقعا :( فایتو! یو کن دو ایت💪
Alex Ai commented on June 28, 2021、09:40 AM

پستای بی محتوا داتو؟؟

من خیلی دوس دارم که پستشون میکنی هفته ی بعد بیشتر پست بذار

 

ایــح این لینکه وا نمیشه چون نمت فیلترشکن بزنم الان

تشکر :)

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
آآآوووو🥺🧡به قول پولنارف مرررشییی. چشم~ با کمال میل.
اوه... حواسم نبود تامبلر فیلتره. لینکشو عوضش کردم خاستی برو ببین.
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷 commented on June 28, 2021、09:11 PM

آه این پسر چقدر زیباست *قلبم * باید برم جوجو ببینم T^T

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
زیباتر ازش اگه پیدا کردی. p: قلب منمممم!
یییسسس!!! ارورا چان تو این همه انیمه دیدی، واقعا فقط جوجو مونده😂👏
Alex Ai commented on June 29, 2021、12:09 AM

یوشی یوشی دختر خوب

وای دیدمش..و اینکه شدید حق بود

桃媛 Estrella در جوابت میگه:
⁄(⁄ ⁄·⁄ω⁄·⁄ ⁄)⁄
آی نوووو. حق‌ترین حرفی که تاحالا شنیدم.
またね!内容終わったからうえに戻って。
I'm on the right track, baby I was born this way.